Monday 26 August 2013

Hari nih best weyh! nih nak habaq kat hangg! :)

Hari nih.. aku blik ke Kota Puteri @ Unisel tercinta... :) Alhamdulillah perjalan ke sini tadi b'jln dgn lancar.. melihat pandangan di pagi hari sambil tersenyum-senyum kambing (dlm hati ....) "sampai ostel nati mesti aku dapat hadiah.." HAHA *perasan* tak2... actually rindu nk bergelak tawa ngn kawan n sahabat2 aku~ and semestinya! pelok kuat2 sweet! *love* ..... rindu dgn Kak.Aida, Kak.Suri dan semestinya lagi kembar aku (kembaq lah sgt~ ) si nana tomeyyy.
Seperti apa yang diberangankan @ diperasankan @ dibayang-bayangkan haha .. ia menjadi kenyataan!!! haha.. da agux.. :P malu xyah ckp lah.. mula2 sampai jeee TADAAAAaaaaAAAaa~~ heeeee.. *terkejut*
and nk gedik jap eyh.. " I.. i .. dapat bear..!" first time dapat bear haha y paling best dapat bear hello kitty haha terasa cm comel sgt lol.  -sambil wat muka kak ton- "nih lah bear bear i... TERIMA KASIH kak Aida.. bg bear y cute nih.. sayangggg akk ;)



kannn cute kan... *pelok2 ermm lembut* haha.. gedik! yelah p'tama kali dapat. Thnx so much kakk aida hehe. 

Tga belek.. hadiah bear tuh.. *batak* :P tetibe seorang insan membuka pintu~~ Tada.. Nana balik.. bhahah yang nih lagi, la aku ketawa xhabis-habis sbb aku pasti aku akan dapat hadiah tuh..dan sbb nya lagiiiii dye da janji akn bagi hihihi... *aku pun tunggu* dgn hati yang berbunga-bunga taik ayam.. Bila dapat jeee hadiah tuh hahahah.. bunga taik ayam bertukar bunga....... "kembang semangkuk" weyhhhh... *masa tuh aku just menangis n ketawa je* ceh! mana xnye.. punya lah penat aku cover malu n nangis masa dapat bear tuh.. lepas tuh pulok dapat kad daripada HAFIZ ZAINAL (artis u-tube) *muka kak ton lagiii~* yaAllah masa tuh nk kata pe2 pun da xterkata lah kan.. aku just rasa hepy gilerrrr! sampai menangis :') terharu ... TERHARU sbb nana sanggup mintak tolong.. kwan dia suh Hafiz bg kad at kiteeeee~~ . Tetiba terkejut tahap gabannnn!!! kak.yatie sergah aku.. tga rasa terharu nih..bersambung lagi tangisan aku.. =='' *sambung..*

kepada Hafiz, thx n comel sgtt kad yang Hafiz Zainal bg tuh...hehe arigatao gozaimas!!! :) n bertambah terharu bila Hafiz sudi bg at tuh at Juju *rasa mcm peminat bertuah pulok* haha.. & semestinya kepada Nana serta kawannnya tuh.. thnx so much much much.. n ucapkan terima kasih at kwn hang tuh yer nana..*wink*



  [ Pesanan Buat Hafiz Zainal ]

i) TERIMA KASIH banyak2 beli n bg kad bezday tuh.. serta ucapan@doa pada Juju.. thnx again! *wink*
ii) Thx jgux sign kad tuh.. hii berharga sgt
iii) Semoga ALLAH membalas pemberian anda. Amin.
iv) Semoga Cita2 dan Impian tercapai.. insyaALLAH


[ Ucapan Buat Nana Ruslan pulok... ]

First... aku nk cakap yang aku TERHARU dgn kesanggupan mu..teman ku :') dan aku betol2 syg at hang lah.. tapi kali nih sayang nye lebih r dripada selalu haha.. *syg selamanya* apa yang ko target lepas aku dapat hadiah tuh tercapai -_- menangis & terharu.. menjadi sgt ggrrrrr! semoga engkau menjadi sahabat aku selamanya... jap aku nk tnya ko, klo birthday.. nak minx kad dri AFIE KHALID ke.. ENCIK MIMPI keee ? wahaha.. :P kowt2 lah kesanggupan aku tuh hade... insyaALLAH amin amin amin.. tpi kne mix tolong org jer r. :)  *buat muka vanness-lawak kampus-* hehe.. btw thx so much!!!! semoga ALLAH sentiasa memberi kebahagiaan pada mu jua insyALLAH amin! 
-saranghae-


Dan yang last.. thx for everythinggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg~~~!!!!! korang.. Kakk Aida tersayang.. Nana tercinta.. dan  yang Terbaikk buat Hafiz Zainal..dan semestinya akan terus menyokong Hafiz.. dalam bidang nyanyian.  insyaALLAH sentiasa mendoakan korang.. :) 

nih hadiah2 aku... Alahmdulillah..



# Dan kepada kawan2.. teman2 tercinta thnx ingat beday juju... bg hadiah at juju.. dan semuanyelah~

SAYANG KORANG *bdux block 02 no.5 Kota Puteri hostel.. *kenyang weyh! bru blik melantak dari Kuala Selangor*


P/S : Kepada Nadia Amira Rahmat ada special entry untok awak.... so , bnyak y kite x cite psal awak lagi.. :)) n thx bg hadiah jam n baju warna kegemaran kita.. biru si meow meow tuh..comell tunggu yer sayang...

Hadiah Nadia : 





salam mesra dari  saya....






No comments:

Post a Comment